Witam;-)

Początki są zawsze trudne, ale w końcu od małych kroczków warto zacząć, może wyniknie z czasem z tego wielka Rzecz... dlatego też witam serdecznie na moim blogu, na którym chciałabym dzielić się swoimi opiniami na temat różnych produktów i rzeczy, czasem niezbędnych na co dzień , a czasem zbytecznych, ale sprawiających przyjemność i dających radość.

niedziela, 16 września 2012

Krem różany Hegron - recenzja

Dzięki uprzejmości firmy Tenex otrzymałam do przetestowania między innymi
Rozenglycerine Krem do ciała - różany krem do ciała glicerynowy






Opis producenta:
Różany krem glicerynowy, wyprodukowany na bazie naturalnych olejków i tłuszczów, wygładza, uelastycznia szorstką i wysuszoną skórę. Szczególnie polecany do pielęgnacji kolan, pięt, łokci oraz dłoni. Poj. 350 ml
Skład:
Aqua, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Glyceryl Stearate SE, Cetyl Alcohol, Dimethicone, Parfum, Citronellol, Eugenol, Geraniol, Linalool, Cinnamyl Alcohol, Phynelethanol, PPG-2-Methyl Ether, Methylisothiazolinone, Tetrasodium EDTA, Sodium Hydoxide.

Moja opinia:
Krem ma niezwykle przyjemny zapach różany, dość intensywny, mnie akurat to odpowiada.
Zamknięty jest w plastikowym pudełku z nakrętką, łatwo się go aplikuje na skórę.
Konsystencja biała, delikatna, łatwo się rozsmarowuje, pozostawia skórę delikatną, nawilżoną.
osobiście stosuję go do nawilżania łokci, dłoni, pięt oraz przesuszonej skóry na ciele, fajnie nawilża ciało po kąpieli. Po dwóch tygodniach stosowania kremu widać rezultaty - gładka, delikatna skóra. Mam delikatną skórę, cieszę się, gdyż ten krem mnie nie uczula.
Jest bardzo wydajny, więc podejrzewam, że starczy mi na bardzo, bardzo długo...
Minusy: z pewnością mało zrozumiały skład kremu
Plusy: zapach, nawilżenie, wydajność i cena - opakowanie kremu kosztuje około 14 złotych a to w końcu duże opakowanie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz