Witam;-)

Początki są zawsze trudne, ale w końcu od małych kroczków warto zacząć, może wyniknie z czasem z tego wielka Rzecz... dlatego też witam serdecznie na moim blogu, na którym chciałabym dzielić się swoimi opiniami na temat różnych produktów i rzeczy, czasem niezbędnych na co dzień , a czasem zbytecznych, ale sprawiających przyjemność i dających radość.

niedziela, 16 września 2012

Krem na przebarwienia GEROVITAL - recenzja

Oto moje odkrycie KREM WYBIELAJĄCY PRZEBARWIENIA GEROVITAL H3 EVOLUTION firmy Farmec, którego dystrybutorem jest Tenex. Dodaję recenzję:












opis producenta:


KREM WYBIELAJĄCY PRZEBARWIENIA
Krem nadaje cerze blasku i piękna, przyczyniając się do usunięcia plam pigmentacyjnych. Rozjaśnia plamy pigmentacyjne, wybiela, przywraca jednorodność cery przez synergiczne działanie arbutyny i kompleksu „AHA Care”. Superoksyd dysmutaza łącznie z witaminą E i wyciągiem z Boswellii Serrata regenerują i chronią skórę przed stresem spowodowanym promieniami ultrafioletowymi, nawilżają cerę, spłycają cienkie linie i zmarszczki. Krem należy nakładać 2 razy dziennie na strefy problematyczne przez minimum 2 miesiące. Kurację rozjaśniającą plamy i wybielającą cerę najlepiej przeprowadzać jesienią i zimą - w porach roku o mniejszym natężeniu słonecznym, zapewniając jednocześnie z procesem rozjaśniania dobrą ochronę przeciwsłoneczną, przez stosowanie kremów pielęgnacyjnych ze średnim lub wysokim faktorem ochrony UV.
Cena: 43zł/50ml

Moja opinia:

Moją przygodę z tym kremem rozpoczęłam około dwóch tygodni temu stosując go raz dziennie, na noc.
Mam liczne przebarwienia na twarzy, a cerę mieszaną i wrażliwą, skutkiem czego są reakcje alergiczne na większość kosmetyków.
Ku mojemu zdziwieniu krem nie uczula, skóra jest sprężysta i gładka, a wszelkie krostki od stosowania fluidu bądź pudru w kamieniu zniknęły. 
Krem ma delikatną białą konsystencję, łatwo się aplikuje, długo utrzymuje na skórze. 
Minus: niezbyt przyjemny perfumowany zapach.
Plusy: elastyczna, delikatna skóra, delikatne zmniejszenie przebarwień w okolicach skroni, brak zmian alergicznych, dobre nawilżenie.

Krem zachwalany przeze mnie trafił do dalszego przetestowania (do mojej mamy), która również ma wiele przebarwień na twarzy. Czekam dodatkowo na jej opinię;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz